Bruce__L Posted November 15, 2001 Posted November 15, 2001 Bruce Lee will be the first dead actor that will be resurrected digitally in a movie. The movie called "Dragon Warrior" will cost $50 million. DanhShotokan Karate/Kickboxing and My own styleHave no fear in front of your opponent
Jiggy9 Posted November 15, 2001 Posted November 15, 2001 wha? How? but more importantly, he's amazing and everything but Why? Shotokan Karate Black Belt ==Defend the path of Truth==
Kickbutt Posted November 15, 2001 Posted November 15, 2001 I guess with all the technology we have today, that that was bound to happen...don't know if it's a good thing or not - ? Oh! Also should welcome you to the forums - I see you're from Norway - Hei! Jeg bodde i Nesbyen i Hallingdal! Hvor kommer du fra i Norge? Hilsen Lori _________________ If you think something small cannot make a difference - try going to sleep with a mosquito in the room. -Unknown- [ This Message was edited by: Kickbutt on 2001-11-15 09:24 ] If you think something small cannot make a difference - try going to sleep with a mosquito in the room.-Unknown-
Bruce__L Posted November 15, 2001 Author Posted November 15, 2001 Thanks Lori! I've been reading through almost every post in this forum, but this was the first time I actually wrote something here. Jeg er fra Stavanger, men studerer i Grimstad nå. Trent lenge eller? DanhShotokan Karate/Kickboxing and My own styleHave no fear in front of your opponent
TKD_McGee Posted November 15, 2001 Posted November 15, 2001 Yes, but will it be dubbed correctly? Do unto others, as they done to you.
Kickbutt Posted November 15, 2001 Posted November 15, 2001 They don't dub in Norway lol - one thing I liked about going to movies there!! Bruce - jeg har trent i litt over 2 år og har blå belte - og du? Jeg er ikke Norske, men prater Norsk bra nok, men husk på at noen ganger glemmer jeg norsken min fordi det har vært nesten 3 år siden jeg bodde der...men du...jeg har venner i Stavanger! Kjenner du Brattested familien, han heter Knut og kona hans heter Maura. Maura er Amerikansk og de har 2 barn. Jeg skjønner at Stavanger er en stor by, men man vet aldrig!!! Vi snakkes! Lori If you think something small cannot make a difference - try going to sleep with a mosquito in the room.-Unknown-
SBN Doug Posted November 15, 2001 Posted November 15, 2001 Yea, you tell it Lori...... what your tellin' I haven't a clue. Kuk Sool Won - 4th danEvil triumphs when good men do nothing.
Bruce__L Posted November 15, 2001 Author Posted November 15, 2001 Desverre Lori, jeg kjenner ikke vennene dine... Jeg begynte å trene Shotokan Karate i 94, men hadde pause i mellom, men akkurat nå så trener jeg ikke så mye shotokan, jeg går nemlig på kickboxing nå. Hva trener du forresten? Danh DanhShotokan Karate/Kickboxing and My own styleHave no fear in front of your opponent
iamrushman Posted November 15, 2001 Posted November 15, 2001 perhaps; maybe, you'll consider some sub titles for us since you won't dubb the translation...... oh yea; howdy BRUCE_ L............... rushman (karate forums sensei)3rd dan wtf/kukkiwon"saying nothing...sometimes says the most"--e. dickerson
Bruce__L Posted November 15, 2001 Author Posted November 15, 2001 Hello Iamrushman! The movie will be in english even under a south-korean production company. The filmwriters are from that country and Japan btw. Danh DanhShotokan Karate/Kickboxing and My own styleHave no fear in front of your opponent
Recommended Posts